شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 27 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۲۲۲
تاریخ انتشار : ۲۸ : ۱۷ - ۱۳ آذر ۱۴۰۰

به گزارش دیباچه ، مهمترین خبرهای حوزه تلویزیون ، از اخبار پیرامون بازیگران تلویزیون  گرفته تا آثار نمایشی و برنامه های تولیدی را به سرعت با هم مرور می کنیم :

مینی سریال «شهریار بحرانی » روی آنتن شبکه یک 

مینی سریال "خط مقدم" به کارگردانی شهریار بحرانی از فردا، یکشنبه ۱۴ آذر ماه هرشب از شبکه یک سیما پخش می شود.

اخبار کوتاه تلویزیون | از شروع مینی سریال شهریار بحرانی تا رازی که «امیر غفارمنش» در برنامه «احوالپرسی» گفت

 مجموعه تلویزیونی «خط مقدم» به کارگردانی شهریار بحرانی و تهیه کنندگی مجید حقی به بخشی از دوران حساس و پر التهاب سال‌های ۶۳ تا ۶۵ دفاع مقدس می‌پردازد و محوریت آن درباره شهید طهرانی مقدم است.

این مجموعه سرگذشت مردان بلند بالایی است که پس از پاییز ۱۳۶۳ با تلاش و مشقت، در روزگار تنهایی و مظلومیت، مجاهدانه جنگیدند.

حسین عارف، حسام حسنی، بهراد رحمانی، آفرین عبیسی، غزاله اکرمی، بهزاد خلج و عطاالله سلیمانیان از بازیگران سریال "خط مقدم" هستند.

 سریال چهار قسمتی "خط مقدم" از فردا شب، ۱۴ آذر ماه پس از بخش خبری ساعت ۲۱ روی آنتن می رود. این مجموعه ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه بامداد و ۱۰ و ۳۰ دقیقه و ۱۵ و ۱۵ دقیقه روز بعد نیز بازپخش خواهد شد.

اخبار کوتاه تلویزیون | از شروع مینی سریال شهریار بحرانی تا رازی که «امیر غفارمنش» در برنامه «احوالپرسی» گفت

چه خبر از فصل جدید « هزار راه نرفته » ؟

برنامه "هزار راه نرفته" به مهارت های زندگی و نقش آن در پایداری و استحکام خانواده و همچنین مشکلات خانواده های اختلاف دار می پردازد.

فصل جدید «هزار راه نرفته» همچون فصل‌های پیشین به تحکیم خانواده می‌پردازد. اهمیت تشکیل خانواده، روابط مناسب بین افراد خانواده، مسیرهایی برای ادامه زندگی مشترک و حل چالش‌های فراروی خانواده‌ها و .. از جمله محورهای این برنامه روانشناسانه هستند.

بخش‌های مختلف این برنامه عبارتند از: پرداختن به سوالات مهم برای جوانان در شرف ازدواج، بیان چالش‌ها توسط افراد و ارائه راه حل توسط  کارشناسان، بخش خانواده موفق و سازگار، خانواده‌های در آستانه جدایی، «ایفای نقش» که مشکلات در یک بخش نمایشی ارائه می‌شود و مشاور به صورت مستقیم راهکار ارائه می‌دهد و در بخش «راز» هم که موضوعات مبتلا به خانواده‌ها به صورت نامه خوانده شده و توسط کارشناس تحلیل می‌شود.

اخبار کوتاه تلویزیون | از شروع مینی سریال شهریار بحرانی تا رازی که «امیر غفارمنش» در برنامه «احوالپرسی» گفت

فرشته موتابی، آسیه اناری، شهریار شهیدی، محمد علی مظاهری، منصوره سادات صادقی، رضا رستمی، پرویز آزاد فلاح، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن سعیدی، جمال شمس و ... از جمله کارشناسان و مشاوران این برنامه اند.

 برنامه «هزار راه نرفته» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیماست که به تهیه‌کنندگی ناهید سادات‌ شریفی و کارگردانی علیرضا برزگر دانایی تهیه می شود. این برنامه از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه از شبکه دو سیما به روی آنتن می رود.

آخرین وضعیت جسمانی رضا فیاضی پس از مبتلا شدن به کرونا 

آنطور که با خبر شدیم رضا فیاضی  بازیگر سینما و تلویزیون ، خوشبختانه  پس از ابتلایش به کرونا و تحمل روزهای سخت قرنطینه ، از کیش به تهران برگشته  و حال مساعدی  دارد و قرار است  به زودی مجدد  جلوی دوربین سریال پرتقالی ها  برود . او در این پروژه نقش پدربزرگ خانواده را بازی می کند. 

اخبار کوتاه تلویزیون | از شروع مینی سریال شهریار بحرانی تا رازی که «امیر غفارمنش» در برنامه «احوالپرسی» گفت

بازیگر پایتخت 5 به خاطر آلودگی هوا راهی بیمارستان شد 

با خبر شدیم که خسرو امیرصادقی تهیه‌کننده سینما و بازیگر مجموعه تلویزیونی «‌پایتخت ۵»، به دلیل آلودگی هوای پایتخت حدود ۵ روز است که در بیمارستان بستری است. البته ناگفته نماند که این بازیگر سالها به دلیل مصرف سیگار دچار آسیب در ناحیه ریه شد و به توصیه جدی پزشکان آن را ترک کرد اما به گفته خود او به دلیل آلودگی هوا و ماندگاری عوارض مصرف سیگار حال این بازیگر نامساعد شده  و راهی بیمارستان می شود. 

 او میگوید : تا کنون انواع و اقسام آزمایش‌ها و سی‌تی‌اسکن را داشته‌ام و دکتر متخصصی که ۱۰ سال زیر نظر او تحت درمان هستم گمانه‌هایی مانند سرطان را رد کرده است. خداراشکر معضل جدی نیست و باید مشخص شود این معضل از نظر قلبی روی رگ‌ها تأثیری داشته یا خیر. اگر یک درصد روی رگ‌های قلبم تأثیری گذاشته باشد، باید آنژیو شود. امیدوارم در همین چند روزی که در بیمارستان هستم وضعیت ریه‌ام رو به بهبودی برود.

 برای این بازیگر آرزوی سلامتی می کنیم 

متاسفانه شرایط آلودگی هوای تهران با وجود بارش باران تغییر محسوسی نداشته و مشخص نیست دقیقا مسئولینی که وظیفه کنترل آلودگی هوا را دارند مشغول چه کاری هستند ؟ و چرا هیچ برنامه ای برای کنترل آن در این شرایط سخت کرونایی اعلام نمی شود . 

اخبار کوتاه تلویزیون | از شروع مینی سریال شهریار بحرانی تا رازی که «امیر غفارمنش» در برنامه «احوالپرسی» گفت

به جای سریال « نون خ » چه سریالی پخش می شود؟

سریال «روزای بد به در» از امشب، شنبه ۱۳ آذر ماه به جای سریال «نون خ» از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

 با پایان فصل سوم از مجموعه «نون خ ۳» سعید آقاخانی، سریال «روزای بد به در» از امشب ساعت ۲۱ از شبکه آی‌فیلم پخش خواهد شد.

«روزای بد به در» یک طنز اجتماعی از سعید آقاخانی است که نوروز ۹۳ برای شبکه سه سیما ساخته شد. این مجموعه به نویسندگی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی مهران مهام و ایرج محمدی تهیه شده که بازیگرانی چون هومن برق‌نورد، مریم امیرجلالی، مهران غفوریان، مهران رجبی، لاچین دربندی، بیژن بنفشه خواه، غلامرضا نیکخواه، کریم قربانی، مهرناز بیات، بهشاد شریفیان، محمدرضا شیرخانلو، حامد اخباری و امیررضا میرآقا در آن ایفای نقش داشتند.

داستان مجموعه طنز «روزای بد به در» درباره اردشیر، سرایدار یک مدرسه است که همراه خانواده‌اش برنامه ریزی کرده تا مراسم عروسی پسرش را شب عید در مدرسه برگزار کند اما ناگهان حکم بازنشستگی او می آید و خانواده باید مدرسه را تخلیه کنند، همین مسئله باعث می‌شود تا برنامه‌ریزی خانواده بر هم بریزد ولی همه آنها دست به دست هم می‌دهند تا مشکلات را پشت سر گذاشته و مراسم را برگزار کنند.

امیرغفارمنش پرده  از راز مشکل بینایی اش برداشت !

امیر غفارمنش بازیگر تلویزیون و سینما در برنامه‌ «احوالپرسی» شبکه دو سیما درباره مانع بزرگی که سر راه بازیگری‌اش وجود داشت، صحبت کرد.

غفارمنش درباره مشکل بینایی‌اش گفت: «چشم چپ من به شکل مادرزادی بینایی ندارد و پدرم (که اتفاقا از فیلمسازان آزاد سینماست) من را از ورود به این عرصه منع کرده بود. اما من با وجود مخالفت پدرم، بازیگری را شروع کردم و تا هفت سال، پدرم به تماشای تئاترهای من نمی‌آمد.»

اخبار کوتاه تلویزیون | از شروع مینی سریال شهریار بحرانی تا رازی که «امیر غفارمنش» در برنامه «احوالپرسی» گفت

او درباره اتفاقی که باعث حضور پدرش در تئاترهای او شد گفت: « پدرم اصلا به تماشای تئاترهای من نمی‌آمد تا اینکه یکی از استادانم او را اتفاقی در خیابان می‌بیند و بابت رشد من در بازیگری به او تبریک می‌گوید. اینگونه شد که پدرم برای رفع کنجکاوی به تماشای نمایشم آمد و بعد فهمید که من هم می‌توانم با وجود مشکلی که در بینایی دارم، موفق باشم.»

امیر غفارمنش این حقیقت از زندگی خود را بهانه‌ای قرار داد تا به متقاضیان جوان ورود به عرصه بازیگری یادآور شود که اگر عشق به کار وجود داشته باشد، هیچ مانعی نمی‌تواند بر سر راه موفقیت قرار بگیرد.

این بازیگر در بخش دیگری از برنامه درباره همسر سابق خود زنده‌یاد پوپک گلدره گفت: «پوپک گلدره اولین شاگرد خصوصی من در بازیگری بود و باید بگویم استعداد بزرگی بود که متاسفانه مجال بیشتری برای شکوفایی پیدا نکرد.»

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار